crazy games riddles and jokes funny pictures death psychic! mad trivia funny & odd! pregnancy test shape test win custody recipes

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Natasha

Pages: 1 2 3 45 6 ... 165
46
what's it about ?


Salem witch trials

47
I recently started watching the show Salem. So far I'm loving it.

48
I love DIY shows. It's never as easy as it looks on TV 😡

49
"I hate bring a stranger in my old home"

I know how you feel. I recently went back to home town. Although I was surrounded by family I felt like such an outsider 😥 I enjoyed seeing everyone and their expanding families but I'm not in any hurry to go back.

50
I spent my first Easter with my biological father this year  ;D
Was wonderful to have the extra family around.

51
yup
lol I was joking!!


I hope everything gets better asap!

52
Nope. Neither did I. I thought the Hershal eppy was rough and sad. The little girls eppy was heart wrenching  :'(

53
So your gf is being useless again?

 ;)  kidding.

54
lol  no kidding!

Never thought a person could get kidnapped in a zombie apocolipse.

55
Loved the Beth and Daryl eppy.


Of course they just set the whole damn forrest on fire though lol good going guys.

56
Discover Seattle! / Re: Ewwwwwwwww
« on: Mar 06 14 06:56 »
Oh I do, and I smile every time I think of it. :) I imagine it goes something like this...

"Damn that f*cking Tehborken and his cute young wife! That immigrant bitch earns more than I ever did and my husband is a crude a**hole and I hate everyone and teborken is happy and lives in a nice home and has friends and a family that love him, while my own children can't stand me and I have no friends because I'm such a sour bitch and I can't keep a job for more than a month and my face looks like someone set it on fire and put it out with a shotgun...that SOB tehborken is always traveling and enjoying his life while I'm stuck on some shit-assed piece of dirt in a crappy little redneck town where no one likes me and there's no work and it's all because I conned my stupid worthless 3rd husband into abandoning his business and moving out here to the sticks for no good reason..."

To be honest, I've aged fairly well....most people peg my age at 5 to 10 years under what it really is. I got lucky in the genetic lottery, nothing more to it than that. The rest (wife, home, life) was partly luck and partly skill, as well as partly willing to take some chances and partly being able to be happy with what I have.


I get the same BS jealousy from my ex and my mom  :D  actually worse from my mom. She recently told me she doesn't love me and told another family member she wished I was never born. Well I can't take away her labor experiences but I sure as hell can make her feel like she doesn't have a daughter. As for my ex, I was great to him. He was abusive to me and cheated on me constantly. Now his current wife isn't allowed to leave the house alone for f*cking around on the guy so much  :D :D  He tells people I'm only with my man for the money LOL that's completely untrue. I believe hes upset because someone IS better to me than he ever was or ever thought I deserved and this same man provides for HIS kids better than he does  :)   I guess karma does exist!

57
Third day this week of making batches of bacon cheddar deviled eggs... ugh!




58
Discover Seattle! / Re: Ewwwwwwwww
« on: Feb 21 14 11:49 »
LOL


Just imagine what she's saying about you.

59
^ so nothing new?  :D


I'm loving the new season of The Walking Dead!!



Couldn't believe Glen was still at the prison ???


I always knew Beth and Daryl would be together. Upcomming love match?



Carol is back :o :o loooved it. Can't wait to see what happens between her and Tyrese.

60
A little late but Merry Christmas and Happy New Year.

Pages: 1 2 3 45 6 ... 165
crazy games riddles and jokes funny pictures death psychic! mad trivia funny & odd! pregnancy test shape test win custody recipes